۱۳۸۸ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

کتاب "نگاه در سکوت"


کتاب "نگاه در سکوت" نوشتهٔ جیدو کریشنامورتی، ترجمهٔ محمدجعفر مصفا



این کتاب ترجمه‌ای است از کتاب "Talks and Dialogues" نوشتهء جیدو کریشنامورتی. مقدمهء مفصلی که محمدجعفر مصفا بر ترجمهء‌ این کتاب نوشته است، مقدمه‌ای معروف و محبوب نزد کسانی‌ست که کتاب‌های جیدو کریشنامورتی و محمدجعفر مصفا را می‌خوانند. در این مقدمه مسائل و پرسش‌های مفیدی مطرح گشته و به آنها پاسخ داده شده است.

این کتاب بصورت تصاویر اسکن شده، در پنج قسمت، هر قسمت به حجم تقریبی پنج مگابایت آمادهء دانلود است.

   همچنین فهرست موضوعی این کتاب در فولدر مربوطه در سایت مدیافایر موجود است. با تشکر از لیلا خانم جهت تهیه این فهرست.

برای دانلود فایل‌ها، از یکی از دو روش زیر استفاده نمایید:





نوشتهء پشت جلد:

"چگونه  مي‌توان در كيفيتي وراي زندگي و مرگ زيست؟ آيا بين زندگي و مرگ جدايي هست؟ انساني كه هنر زيستن عميق در آنات بي‌‎زمان را آموخته است، و ذهنش لحظه به ‎لحظه بر گذشته مي‌‎ميرد، بر لذت‎ها، دانسته‌‎ها، باورها، تضادها،‌ تعلقات و بر همهء چيزهاي حقيرانه‌‎اي كه با آن اين جهان آشفته و پر رنج را با انواع تضادهاي دروني و بروني‌اش آفريده است، از مرگ نمي‌‎ترسد و عشق را تجربه مي‌‎كند."

+ برای دانلود تمامی کتاب‌ها می‌توانید به دو صفحهء آرشیو کلی 1 و آرشیو کلی 2 که لینک‌های آنها در بخش پیوند‌های سایت(بالا سمت چپ) آمده، مراجعه نمایید.

برای معرفی این کتاب به دوستانتان، بر روی علامت پاکت نامه در زیر، کلیک نمایید

۸ نظر:

مدیر سایت جیدو کریشنامورتی به فارسی گفت...

لطفاً اگر کسی با فایل‌ها مشکل دارد، در همین بخش نظرات درج بفرماید و دقیق مشکل را بیان نماید.

آرش گفت...

باسلام و تشکر، فایل شماره یک را من از هم دو آدرس دانلود کرده ولی از حالت فشرده خارج نمی شود. در مورد دیگر کتابها چنین مشکلی وجود نداشت. در صورتی که دیگران هم این اشکال را گزارش نمایند لطفا اطلاع رسانی نما ئید ممکن است فایلهای بعدی کتاب مشکلی نداشته باشد ولی من امتحان نکردم چون در ابتدا می خواستم فایل یک را داشته باشم و مطالعه کنم.

مدیر سایت جیدو کریشنامورتی به فارسی گفت...

آرش گرامی،

تابحال کسی از باز نشدن فایلهای کتاب "نگاه در سکوت" گله ای نکرده و ما هم چک کردیم و مشکلی نداشت.

احتمالاً مشکل از سوی کامپیوتر شما باشد. دوباره دانلود کنید، شاید درست شود.

خرمگس گفت...

وقتی سال ها پبس کتاب رهایی از دانستگی کریشنا مورتی را خواندم هیچ وقت فکر نمی کردم که تا این حد بر روی زندگی شخصی من تاثیر گذار باشد . آشنا شدن با نوعی دیگر از نگریستن ، خودشناسی ، تعاریف جدید از عشق ، خدا، و .... . البته شخصاً ترجمه های کبیری را بیش تر دوست دارم . مدت ها بودم که ارتباط مستقیم من با کتاب های مورتی قطع و سه یا چهار کتاب آخرش را نخوانده ام . امید که از این طریق باز بتوانم این کار رو شروع کنم . موفق باشید

خرمگس گفت...

دستتون درد نکنه توی این وانفسای بی کتابی و بی پولی .
نمیدونم فایل الکترونیکی کتاب رهایی از دانستگی رو دارید یا نه

نويد گفت...

سلام ميخواستم ببينم كي كتاب جديد رو روي سايت قرار ميدين من هر كدوم از كتابايي كه اينجاست رو چند باري خوندم و دارم ميخونم هرچند اصول گفته ها يكيه اما با هر بار خوندن چيزي جديد نائل ميشه پس لطفا زودتر اپديت كنيد...

ناشناس گفت...

سلام
ممنون به خاطر زحمت گذاشتن این کتاب ها.
بقیه کتاب های کریشنامورتی اضاف می شوند اینجا؟
در مورد تجدید چاپ کتابهای کریشنامورتی اطلاعاتی دارید که لطف کنید و در اختیار ما قرار بدهید؟

مدیر سایت جیدو کریشنامورتی به فارسی گفت...

دوستانی که می پرسند: "آیا کتابهای دیگر اضافه خواهد شد یا خیر؟"، بله اضافه خواهد شد. اما چون افرادی که کتابها را تهیه می کنند، تعدادشان خیلی کم است، زمان زیادی می برد.
اگر شما نیز می توانید یک گوشهء این کار را بگیرید، دریغ نکنید.

ارسال یک نظر

ابتدا نظر یا مطلب خود را نوشته، سپس از قسمت "نظر به عنوان" گزینهٔ "نام/آدرس اینترنتی" را انتخاب کرده و نام یا نام مستعار خود را بنویسید.
سپس بر روی "ارسال نظر" کلیک کنید.
لطفاً با نام "ناشناس" پیام نگذارید.