۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

کتاب "فراسوی خشونت"


کتاب "فراسوی خشونت" نوشتهء جیدو کریشنامورتی و ترجمهء محمدجعفر مصفا


این کتاب بصورت تصاویر اسکن شده، در پنج قسمت، هر قسمت به حجم تقریبی چهار مگابایت آمادهء دانلود است.

برای دانلود به این صفحه مراجعه نمایید.

+ برای دانلود تمامی کتاب‌ها می‌توانید به دو صفحهء آرشیو کلی 1 و آرشیو کلی 2 که لینک‌های آنها در بخش پیوند‌های سایت(بالا سمت چپ) آمده، مراجعه نمایید.

نوشتهء پشت جلد این کتاب:

«دنیایی که ما ساخته ایم پر از خشونت است، زیرا خود ما انسان ها پر از خشمیم. محیط و فرهنگی که در آن زندگی می کنیم محصول نزاع ها،کشمکش ها،رنج ها و بی رحمی هایی است که خود اسیر آن هستیم.
بنابراین مهم ترین سوال این است که آیا ما انسان ها می توانیم وجود خویش را از خشونت شدیدی که حاکم بر آن است پاک گردانیم؟»
«ما موجوداتی پر از خشمیم. سراسر زندگی ما آدمیان در خشم گذشته است و می گذرد. اکنون من به عنوان یک انسان می خواهم ببینم چگونه می توانم خود را فارغ از خشونت گردانم، چگونه می توانم به فراسوی خشم بروم. برای این کار باید چه کنم؟ من می بینم که خشونت چه بر سر جهان آورده است، چگونه همه روابط را به فساد و تباهی کشانده است، چه رنج ها و بدبختی هایی در خود انسان ایجاد کرده است - من همه اینها را می بینم . و به خود می گویم  اکنون می خواهم به گونه ای زندگی کنم که واقعاً پر از صلح و صفا باشد، زندگی ای داشته باشم که سرشار از یک عشق عمیق باشد. برای چنین زندگی ای همه خشونت ها باید از وجود من زایل گردند. حال باید چه کنم؟»

برای معرفی این کتاب به دوستانتان، بر روی علامت پاکت نامه در زیر، کلیک نمایید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ابتدا نظر یا مطلب خود را نوشته، سپس از قسمت "نظر به عنوان" گزینهٔ "نام/آدرس اینترنتی" را انتخاب کرده و نام یا نام مستعار خود را بنویسید.
سپس بر روی "ارسال نظر" کلیک کنید.
لطفاً با نام "ناشناس" پیام نگذارید.